پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه 


رفتن به دانشگاه در خارج از کشور تجربه ایست که یکبار در زندگی اتفاق میفتد. اما می تواند گران باشد. همچنین هزینه دیگری وجود دارد که ممکن است حتی در نظر نگرفته باشید:پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه.

بدین شکلست که شما فرم آنلاین دانشگاه را پر کرده و سپس مبلغی را بابت هزینه بررسی پرونده پرداخت میکنید.

اپلیکیشن فی همان هزینه ی بررسی پرونده توسط دانشگاه است. اگر این هزینه پرداخت نشود درخواست ورود به دانشگاه مد نظر بررسی نخواهد شد. در صورتی که مدارک شما توسط دانشگاه بررسی و رد شود هزینه غیر قابل استرداد است.

دانشجو باید توجه داشته باشد که تا چه زمانی مهلت پرداخت اپلیکیشن فی را دارد. هزینه ی اپلیکیشن فی هر دانشگاه با دانشگاه دیگر متفاوت است. اپلیکیشن فی با توجه به رشته ی شما نیز ممکن است متفاوت باشد. لذا قبل ازتکمیل فرم دانشگاه و آپلود مدارک از مقدار اپلیکیشن فی آن دانشگاه اطلاعات کسب کنید. هر گونه پرداخت پس از مهلت مقرر باید با هماهنگی با دانشگاه از طریق ایمیل رسمی انجام گیرد . و معمولا در صورتی بررسی می شود که تعدادی صندلی خالی در دانشگاه موجود باشد.

مهم نیست که در یک ترم چند واحد برداشته باشید هزینه ی اپلیکیشن فی تغییری نمیکند. معمولا پس از سابمیت کردن فرم اپلیکیشن اطلاعات آن غیرقابل تغییر میباشد پس حتما قبل از سابمیت کردن اطلاعات خود را بررسی کنید تا اشتباهی روی ندهد.

برخی از دانشگاه های خارجی

1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10

اهمیت اپلیکیشن فی 


اهمیت پرداخت اپلیکیشن فی به این خاطرست که دانشگاه بداند متقاضی جدیست و قصد ثبت نام دارد یا خیر .  چرا که برخی دانشجویان به امید قبولی در دانشگاه های بهتر صدها درخواست پذیرش ارسال میکنند. به همین جهت این هزینه از طرف دانشگاه تعیین گردیده تا تمام این هزینه ها به عهده دانشگاه نباشد.


چگونه هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه را پرداخت کنم؟


برای پرداخت اپلیکیشن فی باید یکی از حساب های پی پال، مستر کارت، کردیت کارت و …  داشته باشید. متاسفانه بسیاری از ایرانیان امکان داشتن چنین حساب‌هایی را ندارند.  به کمک تبریز ویزا شما می‌توانید به راحتی این هزینه را پرداخت کنید. برای ثبت سفارش پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه اینجا کلیک کنید.


چطور میتوانم از پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه معاف شوم؟


راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید این هزینه را پایین نگهدارید و گاهی اوقات حتی به طور کلی از آنها صرف‌نظر کرده و صرفه‌جویی کنید.

 قبل از شروع درخواست موسسه آموزشی توصیه می شود که انتخاب های خود را در مجموع به حدود پنج تا هشت مرکز محدود کنید.

کارهایی که میتوانید انجام دهید:

  1. منظم ماندن از اهمیت بالایی برخوردار است.شما را از عجله بازمیدارد و از زمانی که دارید حداکثر استفاده را می کنید. پس از انتخاب مدارسی که می‌خواهید برای آنها درخواست بدهید، با آن مدارس مشورت کنید. مطمئن شوید که هنوز زمان برای ارسال مدارک دارید و از مهلت‌های آن مطلع شوید. برخی از موسسات برای کسانی که زودتر درخواست پذیرش را ارسال می کنند، و تا آخرین مهلت لفت نمیدهند معافیت و یا تخفیفی برای هزینه اپلیکیشن ارائه می کنند. اینکار همچنین به شما کمک می کند تا از هرگونه هزینه تاخیر احتمالی جلوگیری کنید.
  2. علاوه بر این، برخی از کالج‌ها و دانشگاه‌ها میزبان بازدید دانشجویان از محوطه خواهند بود و بدین طریق پیشنهاد می‌کنند از پرداخت هزینه ثبت نام شما  چشم پوشی کنند. برای استفاده از این موارد، حتما رویدادهای خاص مؤسسه و مدارس مورد علاقه خود را مورد توجه نگاه دارید.
  3. راه دیگر برای پایین نگه داشتن هزینه های درخواست کالج، درخواست برای مدارس دولتی است. این مدارس معمولاً دارای هزینه های بررسی مدارک و ثبت نام کمتر یا حتی هیچ هزینه ای نیستند. انتخاب یکی از این مدارس مطمئناً پول بیشتری را در جیب شما نگه می دارد.
  4. اگر درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کنید، برخی موسسات بابت صرفه جویی شما در مصرف کاغذ شما را از پرداخت اپلیکیشن فی معاف میکنند.
  5. راه دیگر برای حذف هزینه های درخواست کالج، درخواست معافیت است، که در صورت داشتن معیارهای خاصی قادر به انجام آن خواهید بود. اگر از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیستید کافیست که وضعیت خود را به صورت صادقانه شرح دهید. اگر کم برخوردار هستید، ممکن است واجد شرایط دریافت معافیت از پرداخت هزینه باشید.

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!