پرداخت هزینه سفارت 

اگر برای پرداخت هزینه های سفارت مشکل دارید، تبریزویزا می تواند به شما کمک کند و به راحتی هزینه های سفارتی شما را انجام دهد. درخواست برای ویزای هرکشوری می‌تواند به قصد توریستی، تحصیلی، کار موقت و…باشد. هزینه اخذ ویزای هر کشوری بستگی به هدف شما از سفر دارد و دارای مبالغ متفاوتی است. 

اگر نیاز به پرداخت هزینه سفارت دارید ابتدا در سایت تبریزویزا ثبت نام کنید و سپس آنلاین درخواست دهید.

سفارت-min

پرداخت هزینه سفارت

چالشی که اغلب کاربران در خصوص پرداخت هزینه سفارت با آن مواجه می شوند، نداشتن حساب پی پال و یا مستر کارت و ویزا کارت جهت اینگونه پرداخت ها می باشد.

مجموعه تبریز ویزا در راستای انجام دادن دقیق و سریع پرداخت هزینه سفارت های کشورهای مختلف از جمله آمریکا، کانادا، سوئد، استرالیا و … اقدام به دریافت سفارش کاربران بر روی سایت نموده و مفتخر به انجام اینگونه خدمات برای کاربران می باشد.

با توجه به این موضوع که برخی از سفارت ها در ایران وجود ندارند مانند آمریکا، کانادا، انگلیس و … در وهله ی اول شما نیاز به تعیین وقت مصاحبه با سفارت مورد نظر دارید که یکی از اصلی ترین موضوعات مورد بررسی، آگاهی از اولین فرصت های موجود برای مراجعه می باشد که به دلیل نداشتن سفارت در ایران، باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه، امارات، گرجستان و… مراجعه کنید.

 

سفارت آمریکا MRV FEE

از نکات مورد توجه در برنامه ریزی برای سفر و گرفتن ویزا از ایالات متحده آمریکا تکمیل اپلیکیشن فرم و تعیین وقت مصاحبه است. این وقت با توجه به تعداد متقاضیان دریافت ویزا و محدودیت های کنسولگری متغیر می باشد. اگر در زمان مناسبی رجوع کرده باشید، ممکن است سریعا وقت مصاحبه تعیین کنید و اگر زمان مناسبی را انتخاب نکرده باشید گاهی تا ماه ها منتظر بمانید.

 

سفارت کانادا

نکته ی مهم در مورد سفارت کانادا این است که گرفتن وقت این سفارت به منظور مصاحبه نمی باشد و فقط به منظور انگشت نگاری و ثبت هویت شما است. ملاک اصلی برای اکسپت شدن شما مدارک شما است! پس دقت کنید که مدارک بی نقص باشند و باید بدانید که این کشور در ایران سفارتخانه ندارد و بایستی به یکی از کشورهای اطراف ایران برای حضور در سفارتخانه سفر کنید. مانند: استانبول، دبی، آنکارا و …

 

سفارت استرالیا

استرالیا یک کشور توسعه یافته در نیمکره جنوبی است که در چند سال اخیر از محبوب ترین مقاصد به عنوان تحصیل و مهاجرت برای بسیاری از مردم دنیا به خصوص ایرانیان محسوب می شود. سایت سفارت استرالیا در تهران به نشانی اینترنتی www.iran.embassy.gov.au و همچنین آدرس ایمیل immigration.tehran@dfat.gov.au در دسترس می باشد.

 

سفارت سوئد

برای سفر به کشور سوئد و یا دریافت اقامت این کشور در ابتدا نیاز به دریافت ویزا دارید. برای اخذ ویزای سوئد ملزم به دریافت وقت از سفارت این کشور هستید. برای گرفتن وقت باید یک فرم درخواست ویزا را به صورت آنلاین پر کرده و همچنین هزینه سفارت را پرداخت کنید.

 

سفارت انگلستان

دولت انگلستان برای تعیین وقت مصاحبه سیستم آنلاینی به نام visa4uk را در نظر گرفته که از طریق آن دریافت وقت مصاحبه و پرداخت هزینه درخواست امکان پذیر است. تعیین وقت از طریق ساخت حساب کاربری در سایت visa4uk انجام میشود.

 

اقامت دانمارک

اگر بتوانید اقامت یکی از کشورهای اروپایی را بگیرید در آن صورت به راحتی می توانید به تمامی کشورهای اروپایی سفر کنید. جالب است بدانید که کشور دانمارک فرصت مناسبی را برای افرادی که قصد مهاجرت از طریق کار را دارند ایجاد کرده است. با استفاده از طرح مهاجرتی کارت سبز (Green Card) که از این طریق اجازه موقت به مدت 2 سال برای کار و زندگی کردن دارید و پس از پایان این مدت می توانید برای 3 سال و بعد اقامت دائم اقدام کنید.

 

ویزای الکترونیکی آذربایجان

با توجه به این موضوع که کشور آذربایجان در همسایگی ایران قرار دارد و توجه بسیار از تجار ایرانی را از دیرباز به خود معطوف کرده است. باعث رشد توریست های ایرانی در این کشور شده است که طبق آمار در سال های اخیر با افزایش 58 درصدی مواجه بودند. از این رو دولت این کشور جهت آسان نمودن کسب ویزا فرآیند دریافت ویزای موقت کشور آذربایجان جهت سفر‌های گردشگری و تجاری را به ویزای الکترونیکی تغییر داده است.

برخی از پرداخت هزینه ی سفارت ها

تعیین وقت سفارت انگلیس

تعیین وقت سفارت انگلیس

پرداخت هزینه سفارت کانادا

پرداخت هزینه سفارت کانادا

پرداخت هزینه سفارت آمریکا

تعیین وقت سفارت آمریکا

پرداخت هزینه لاج استرالیا

پرداخت هزینه لاج استرالیا

سوالی در رابطه با خدمات ما دارید؟

همکاران ما با افتخار به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند!