پرداخت هزینه های شرکت در همایشها و کنفرانسهای خارجی


اگر قصد شرکت در کنفرانس ها و همایش های بین المللی خارجی را دارید اما نگران پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس خارجی هستید، تبریز ویزا این مشکل را برای شما به راحتی حل می کند. سالانه کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی زیادی در سراسر جهان برگزار می‌شود. سمینارها و کنفرانس‌های خارجی هزینه‌ای را جهت ثبت نام افراد برای شرکت درآن رویداد دریافت می‌کنند. از طرفی برگزارکنندگان کنفرانس‌ها نیز هزینه‌ای را از نویسنده مقاله به چاپ کامل مقاله در کتابچه مقالات دریافت می‌کنند. مجموعه تبریز ویزا امکان پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی را فراهم کرده است. شما میتوانید با ثبت سفارش در سایت تبریز ویزا به راحتی در اسرع وقت نسبت به پرداخت ارزی اقدام نمایید.

پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی

یکی از مهم ترین فعالیت های علمی موثر در تقویت رزومه علمی، شرکت در کنفرانس ها و سمینارهای معتبر بین المللی خارجی است. با توجه به افزایش تعداد افراد متقاضی تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور به خصوص در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین تلاش آنها برای دریافت بورس رایگان تحصیلی، اپلیکیشن دانشجویان در وضعیتی کاملا رقابتی مورد بررسی قرار می گیرند تا افراد دارای بالاترین قابلیت ها (highly qualified applicants) توسط دپارتمان پذیرش دانشگاه مذکور انتخاب شوند. نوشتن مقالات آکادمیک یکی از راهکارهای افزایش شانس پذیرش با کمک هزینه تحصیلی (بورس تحصیلی یا fund) در دانشگاه های برتر دنیا است. انجام فعالیت های علمی مختلف از جمله نوشتن مقالات آکادمیک به منظور تقویت رزومه باید در دستور کار دانشجویان قرار گیرد همچنین انتشار مقاله در نشریات علمی و ایندکس شده جهانی، نشان دهنده ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دانشجو است که سبب تقویت رزومه و اپلیکیشن خواهد شد.

سوالات متداول

نحوه ثبت نام در کنفرانس های خارجی به چه صورت است؟

پس از ورود به سایت اختصاصی کنفرانس موردنظر اطلاعات خود را وارد می کنید سپس هزینه شرکت در کنفرانس را از طریق تبریز ویزا پرداخت می کنید.

کارمزد پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس های خارجی چقدر است؟

کارمزد پرداخت هزینه ثبت نام کنفرانس های خارجی  و همایش های خارجی 7 درصد میباشد.

مدت زمان انجام سفارش پرداخت هزینه کنفرانس توسط تبریزویزا چقدراست ؟

معمولا بین 1 الی 3  ساعت در روزهای کاری زمان میبرد تا سفارش شما انجام گیرد.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!