پرداخت هزینه لاج استرالیا

اقامت در کشور استرالیا با روش های مختلفی میسر است. پس از این که متقاضی شرایط لازم و کافی اقامت در استرالیا را بدست آورد می تواند به ثبت نام و ارایه مدارک خود به اداره مهاجرت استرالیا اقدام نماید. به این مرحله در ادبیات مهاجرت لاج یا Lodge گفته می شود. برای ثبت درخواست لاج استرالیا، دو روش پیش روی متقاضی است. لاج آنلاین و لاج آفلاین.تبریز ویزا بدون واسطه در کمترین زمان و با امنیت بالایی پرداخت شما را انجام دهد.برای ثبت سفارش پرداخت هزینه لاج استرالیا دکمه پایین را فشار دهید و از داشبورد حساب کاربری تان نسبت به ثبت سفارش خودتون اقدام بفرمایید.

ارسال حواله به استرالیا

خدمات سفارتی برخی از کشور ها

ویزای الکترونیک آذربایجان
ویزای الکترونیک آذربایجان
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
ویزای الکترونیکی عمان
ویزای الکترونیکی عمان
ویزای الکترونیکی روسیه
ویزای الکترونیکی روسیه
هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا
هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا
ویزای استرالیا
ویزای استرالیا
uzbek
uzbek
tajik
tajik
turkiye flag
turkiye flag
armanestan
armanestan

لاج آنلاین

در لاج آنلاین، فرم های ثبت نام در وب سایت اداره مهاجرت استرالیا به صورت آنلاین تکمیل و پس از پرداخت هزینه لاج تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز که قبلا به وسیله متقاضی اسکن شده، آپلود می شود. پرداخت در این روش به صورت آنلاین و آنی و با ویزا یا مستر کارت است.

لاج آفلاین

در لاج آفلاین نسخه الکترونیکی تمامی فرم های ثبت نامی از سایت اداره مهاجرت دانلود، پرینت و تکمیل شده به همراه مدارک مورد نیاز برای سفارت استرالیا به صورت پستی ارسال می گردد تا در نوبت بررسی قرار گیرد. در این روش جهت پرداخت متقاضی می بایست اطلاعات کارت بانکی (ارزی ) خود را در فرم مربوطه وارد نماید تا سفارت بصورت آفلاین از حساب او مبلغ را کسر نماید.

فرآیند ثبت نام

فرآیند ثبت نام هزینه (Lodge) استرالیا در هر دو حالت آنلاین و آفلاین، از نظر هزینه و مدارک مورد نیاز مشابه است.با این حال مزایای قابل ملاحظه ای درلاج آنلاین وجود دارد که برتری بیشتری به آن می دهد ازجمله درلاج آنلاین تنها در صورت تکمیل صفحه فعلی می توانید مراحل لاج را ادامه دهید و فرآیند ثبت نام به صورت اتوماتیک مرحله به مرحله کنترل می شود. از این رواگر نقص مدارک داشته باشید در زمان ثبت نام متوجه آن شده ومی توانید نسبت به رفع آن اقدام نمایید.در حالیکه در ثبت نام آفلاین مدارک ارسال و بعد از گذشت مدتی بررسی می شوند و در صورت وجود نقص در مدارک به شما اطلاع داده می شود. همچنین فاصله دریافت تا بررسی مدارک توسط سفارت در لاج آنلاین به مراتب کوتاه تر است از این رو در لاج آنلاین فرایند سریع تر بوده و زمان کمتری صرف خواهد شد.

پرداخت لاج استرالیا

سوالات متداول

هزینه لاج استرالیا با دلار آمریکا پرداخت میشود یا دلار استرالیا؟

این هزینه با دلار استرالیا محاسبه و پرداخت می شود. از آنجاییکه ارز مرجع حسابهای تبریز ویزا، دلار آمریکا میباشد، شما میتوانید مبلغ خود را در سایت جهانی  XE.COM به دلار آمریکا تبدیل نموده و عدد بدست آمده را با نرخ تبدیل بانکی  +4% در داشبورد خود با ارز دلار آمریکا وارد نموده و سفارش خود را ثبت بفرمایید..

کامزد هزینه لاج توسط تبریز ویزا چقدر است؟

تبریز ویزا بابت این خدمت تنها 7 درصد کارمزد دریافت میکند.

برای پرداخت هزینه لاج استرالیا چه اطلاعاتی نیاز هست ؟

برای این پرداخت تنها به اطلاعات یوزر و پسورد حساب کاربری شما نیاز است.

چه مدت زمان طول میکشد تا این پروسه تکمیل شود؟

تبریزویزا این خدمت را طی ۱ الی ۳ ساعت کاری برای مشتریان خود انجام می دهد.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!