حواله به ترکیه

حواله به ترکیه

عمل حواله پول به ترکیه یک فرایند انتقال وجه از یک کشور دیگر به ترکیه است. این فرایند معمولا توسط بانک ها یا شرکت های انتقال پول بین المللی انجام می شود. البته انتقال پول از ایران به ترکیه کمی با دیگر کشور ها متفاوت است، چرا که به دلیل تحریم ها و محدودیت های بین المللی، می تواند با چالش هایی همراه باشد. اما نگران نباشید، تبریز ویزا با کارشناسان مجرب همراه شماست.


حواله به ترکیه به دلایل مختلفی انجام می شود، در چندین سال اخیر با توجه به نزدیکی اقتصادی و فرهنگی دو کشور ایران و ترکیه و مبادلات و یا شراکت های کاری بین تجار این دو کشور، و از سوی دیگر با توجه به مهاجرت ایرانیان به ترکیه به دلایل مختلف من جمله کاری، تحصیلی و همچنین زندگی نیاز روز افزون به امکان حواله از ایران به ترکیه و یا بالعکس احساس می شود. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های ترکیه را دارند ممکن است جهت پرداخت هزینه های تحصیلی مثل شهریه، اپلیکیشن فی و یا پرداخت هزینه ی خوابگاه و همچنین آزمون های دانشگاهی خارجی نیاز به حواله به ترکیه داشته باشند. سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری همچون خرید ملک در ترکیه دارند ممکن است نیاز به حواله داشته باشند. در کنار این ها گاهی ممکن است نیاز به یک محصول خاص از بازار ترکیه داشته باشید، در چنین موردی میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر خرید آنلاین ترکیه همچون هپسی بورادا، و یا ترند یول سفارش خورد را ثبت کنید و پرداخت آنرا به ما بسپارید. برای انجام تمامی این کارها انتقال پول از ایران به ترکیه مورد نیاز است که این کار به دلیل تحریم های پولی و بانکی علیه ایران یک مانع و دغدغه بزرگ محسوب می شود. اگر تا بحال با چنین مشکلاتی روبرو بوده اید تا پایان با این مقاله همراه ما باشید.

 در کشور ترکیه به دلیل وجود شعب بانک های معتبر جهانی و ارتباط بانک های ترکیه با تمام حساب های بین المللی، امکان انتقال پول به سایر کشورها براحتی امکان پذیر است. در حال حاضر بدلیل نرخ کمتر حواله لیر نسبت به سایر حواله ها و راحت تر بودن مراودات تجاری با کشور ترکیه، تاجران ایرانی از این ارز استفاده می نمایند.

سایت تبریز ویزا قابلیت انتقال حواله لیر، دلار و یورو استانبول به تمام حساب های بانکی معتبر دنیا از جمله ویزا کارت، مَستِر کارت و… را  دارد. همچنین این عمل میتواند بصورت بلعکس از ترکیه به ایران انجام شود.

حواله به ترکیه

با چه ارزهایی به ترکیه میتوان پول انتقال داد؟


حواله دلار، یورو و لیر برحسب قیمت روز انجام می شود، پس قبل از هر کاری قیمت دلار را تحت بررسی قرار داده سپس اقدام به ارسال حواله نمائید. جهت این کار اطلاعات حساب ( نام، نام خانوادگی، صاحب حساب، نام بانک و شماره ی IBAN) را برای همکاران ما ارسال نمائید.

دلار

حواله دلار به ترکیه

یورو

حواله یورو به ترکیه

لیر

لیر

چرا حواله ارزی به ترکیه؟


 نزدیکی فرهنگی و سیاسی اقتصادی دولت و ملت ایران با ترکیه موجب شده است تا نیاز به حواله پول به ترکیه داشته باشند، از سوی دیگر چون کشور ترکیه به بانک های جهانی متصل است به عنوان واسطه میتوان از ترکیه به کشور های دیگر پول انتقال داد.  همچنین در طول این سال‌ها ایرانیان به دلایل مختلف نیاز گسترده‌ای به حواله ارز به ترکیه و حساب‌های بانکی این کشور داشته‌اند. ترکیه به دلیل هم‌مرز بودن و تجارت موجود با ایران جزو کشورهایی محسوب می‌شود که مشتریان مراوده‌های مالی زیادی با این کشور دارند به همین دلیل تعداد تقاضای ارسال حواله به این کشور هر روز رو به افزایش است.

نکته‌ی تمایز ما در ارا‌ئه‌ی خدمات حواله به ترکیه، صدور حواله بدون توجه به مبلغ مورد نظر شما است.تبریز ویزا حواله‌هایی باکمترین مبلغ حتی 100 لیر را هم به نقاط مختلف ترکیه من جمله برای دانشگاه ها و دانشجویان ارسال می‌کند.

مجموعه‌ ی تبریز ویزا با امکاناتی که دارد، حواله‌های ارزی شما به مقصد ترکیه را در سریع‌ترین زمان ممکن و با ضریب اطمینان بالا صادر می‌کند و این امر با در نظر گرفتن کم‌ترین هزینه‌ی کارمزد برای مشتریان گرامی صورت می‌گیرد.

الزامات انتقال حواله به ترکیه


  • نام بانک حساب مقصد
  • کد شعبه بانک حساب مقصد
  • نام صاحب حساب مقصد
  • شماره ایبان حساب مقصد
لیر

مراحل ثبت سفارش حواله به ترکیه از طریق سایت تبریز ویزا

ثبت نام

درسایت تبریز ویزاثبت نام کرده سپس ورود کنید.
ورود/ثبت نام

درخواست

از قسمت حواله به ترکیه درخواست خود را ثبت نمایید.

پرداخت

پرداخت خود را انجام دهید.

دریافت رسید

منتظر پرداخت و ارسال رسید توسط تبریز ویزا باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *