تا اطلاع ثانوی متاسفانه ویزای الکترونیکی روسیه صادر نمیشود. جهت دریافت ویزای روسیه باید به سفارت و کنسولگری مراجعه نمایید.

ویزای الکترونیکی روسیه


روسیه به عنوان بزرگ‌ ترین و قدرتمند ‌ترین عضو اتحاد جماهیر شوروی سابق، همچنان یک کشور پهناور و محبوب برای بازدید است. سواحل بزرگ نیمه گرمسیری تا مناطق زمستانی و سرد در شمال، همه به خوبی در روسیه دیده می‌شود. ویزا برای کشور روسیه سندی است که به شما امکان می‌دهد برای مدت‌زمانی مشخص در روسیه بمانید. اطلاعاتی که در ویزا درج می‌شود، لیست ویزا تاریخ ورود / خروج، نام، مشخصات گذرنامه و هدف سفر شما را نشان می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید که ویزای روسیه شما همان طور که اجازه ورود است، اجازه خروج نیز هست. اگر آن را گم کنید یا بیشتر از تاریخ عزیمت خود در روسیه بمانید، خروج از کشور می‌تواند از ورود به آن مشکل‌تر باشد. شما میتوانید به راحتی از طریق تبریزویزا برای تهیه ویزای الکترونیکی روسیه اقدام کنید.

ویزای الکترونیکی روسیه

خدمات سفارتی برخی از کشورها

ویزای الکترونیک آذربایجان
ویزای الکترونیک آذربایجان
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
ویزای الکترونیکی عمان
ویزای الکترونیکی عمان
ویزای الکترونیکی روسیه
ویزای الکترونیکی روسیه
هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا
هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا
ویزای استرالیا
ویزای استرالیا

درباره ویزای روسیه

دعوت‌نامه، تأیید رزرو هتل یا هر مدارکی دیگر که هدف سفر شما به روسیه را تأیید کند، برای ویزای الکترونیکی الزامی نیست. ویزای الکترونیکی را می‌توان برای ورود و خروج از فدراسیون روسیه در پاسگاه‌های زیر در مرز ملی فدراسیون روسیه در منطقه فدرال خاور دور، استان کالینینگراد، سن‌پترزبورگ و استان لنین‌گراد استفاده کرد. ویزای الکترونیکی ویزای تک ورودیه است و از تاریخ صدور آن به مدت 30 روز تقویم قابل‌استفاده است. اقامت مجاز در روسیه با ویزای الکترونیکی حداکثر روز از تاریخ ورود، در دوره اعتبار آن است. مدت اعتبار ویزای الکترونیکی و یا مدت مجاز اقامت تحت ویزای الکترونیکی مشمول تمدید نیستند، مگر در مواردی که خروج از قلمرو روسیه به دلیل اورژانس پزشکی یا شرایط فورس ماژور یا خطرات طبیعی غیرممکن باشد.

فواید روادید الکترونیکی

این موضوع بیشتر به خاطر سهولت ورود گردشگران و تجار خارجی به خاک روسیه صورت گرفته است. بر اساس آمار، بسیاری از گردشگران خارجی کشوری را برای عظیمت انخاب می کنند که امکان تردد ساده تری داشته باشد. برای مثال در کشور ترکیه، اتباع ایرانی و یا روس نیازی به پر کردن فرم، ارسال فرم ها، رفت و آمد به کنسولگری و انتظار پاسخ برای دریافت روادید این کشور را ندارند و شما می توانید با خرید بلیت برای مدت مشخص در فرودگاه ویزای تاریخ محدود این کشور را دریافت نمائید. همین موضوع یکی از دلایلی است که روسیه را نیز به این فکر انداخته است تا پروسه دریافت روادید برای اتباع برخی از کشورهای خارجی را آسانتر کند. بدین ترتیب این موضوع می تواند گردشگران را تشویق به بازدید از دیگر شهرهای ناشناخته برای توریست ها نماید.

چگونه برای ویزای الکترونیکی اقدام کنیم؟

برای این کار پس از برنامه ریزی و مشخص نمودن زمان مورد نظر، باید به سایت https://visa.kdmid.ru مراجعه کنید و زبان (Hints and help language) و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس این صفحه به زبان مورد نظر شما تغییر پیدا کرده و شما می توانید با در اختیار داشتن اسکن مدارک مورد نیاز و پر کردن فرم و ذخیره آن، برای دریافت ویزای خود اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز:

عکس صفحه اول پاسپورت، آدرس و تلفن محل اقامت در طول سفر، بیمه مسافرتی، تکمیل فرم ثبت نام در سایت صدور ویزای روسیه، فایل عکس پرسنلی

لازم به ذکر است که اتباع خارجی باید این فرم را از قبل از برنامه ریزی برای سفر تکمیل و ارسال نمایند چراکه مدت زمانی نیز صرف چک کردن اطلاعت آن خواهد شد و همچنین وزارت امور خارجه روسیه ممکن است از شما مدارک دیگری نیز که در لیست وجود ندارد درخواست کند.

ویزای الکترونیکی روسیه
ویزای الکترونیکی روسیه

سوالات متداول

برای ویزای الکترونیکی روسیه چگونه باید اقدام کرد؟

برای این کار پس از برنامه ریزی و مشخص نمودن زمان مورد نظر، باید به سایت https://visa.kdmid.ru مراجعه کنید

مدت زمان اقامت با ویزای الکترونیکی روسیه چقدر است؟

اقامت مجاز در روسیه با ویزای الکترونیکی حداکثر روز از تاریخ ورود، در دوره اعتبار آن است.

برای دریافت ویزای الکترونیکی روسیه دعوتنامه یا مدرک دیگری جهت گرفتن اقامت لازم است؟

دعوت‌نامه، تأیید رزرو هتل یا هر مدارکی دیگر که هدف سفر شما به  روسیه را تأیید کند، برای ویزای الکترونیکی الزامی نیست.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات ما دارید؟

همکاران ما با افتخار به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند!