آزمون USMLE

آزمون USMLE اختصاره (United States Medical Licensing Examination) مجوز پزشکی ایالات متحده است مثل آزمون های دیگه نیست – این خیلی بیشتره ، که تو این مقاله (آزمون USMLE چیست ؟) مواردی که لازم هست بدونید ذکر شده است .

بر خلاف سایر آزمون های مبتنی بر دانش، USMLE به طور کامل ارزیابی می کند که چگونه می توانید مهارت ها، ارزش ها و نگرش های خود را به زندگی واقعی، سناریوهای محور بیمار اعمال کنید.

نه تنها برای شما به عنوان یک پزشک آینده ارزشمند است؛ این نشان می دهد که مقامات صدور مجوز چگونه می توانند بر روی شغل کار کنند، هر دو را روی میز و کنار آن قرار می دهند. در حال حاضر بر روی آن اسکراب ذهنی قرار داده و آنها را از آنچه شما ساخته شده نشان می دهد.

بیشتر بخوانید : آشنایی کامل آزمون CFA – ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون.


آزمون USMLE

 

گام اول USMLE

USMLE مرحله 1 یک امتحان کامپیوتری یک روزه است که توسط اکثر دانش آموزان پزشکی در پایان سال دوم دبیرستان پزشکی گرفته شده است. این نیز توسط هزاران نفر از فارغ التحصیلان پزشکی بین المللی (IMG) که مایل به تمرین پزشکی در ایالات متحده هستند گرفته شده است.

گام اول شامل بیش از 280 سوالات چند گزینه ای است و شامل 8 ساعت تست است که به 7 بلوک یک ساعته تقسیم می شود که هر کدام 40 سوال است.

مرحله 1 USMLE بر اصول علمی پایه، بویژه آناتومی، علوم رفتاری، بیوشیمی، میکروبیولوژی، آسیب شناسی، فارماکولوژی و فیزیولوژی تأکید دارد. زمینه های بین رشته ای مانند ژنتیک، ایمونولوژی و تغذیه نیز مورد آزمایش قرار می گیرند.

آزمون توسط انتصاب به صورت سالیانه انجام می شود. هنگام برنامه ریزی آمادگی USMLE، عامل برای 6 تا 9 ماه برای آمادگی مرحله اول.

برای USMLE مرحله 1 ثبت نام کنید

همچنین برای پرداخت هزینه آزمون میتونید از طریق تبریزویزا هزینه آزمون رو بپردازید

گام دوم USMLE CK

USMLE مرحله 2 CK یک آزمون چند گزینه ای است که برای تعیین اینکه آیا متقاضی دارای دانش پزشکی و درک علمی بالینی است که برای مراقبت از بیمار تحت نظارت ضروری است ، طراحی شده است. مرحله 2 CK شامل حدود 318 سوال و 9 ساعت تست است که به 8 بلوک یک ساعته تقسیم می شود که هر کدام 40 سوال دارند.

USMLE مرحله 2 CK شامل دو فرمت چند گزینه ای است: Single Best Answer و Single Match Matching. امتحان همچنین ممکن است حاوی تصاویر مبتنی بر بیمار با مجموعه ای از سوالات مرتبط باشد.

موضوعات به صورت تصادفی ارائه می شوند. به عنوان مثال ، هیچ بخش متخصص اطفال وجود ندارد. شما با چالش نیاز به تغییر از یک موضوع به دیگری بدون از دست دادن ضربه روبرو می شوید.

آزمون توسط انتصاب به صورت سالیانه انجام می شود. هنگام برنامه ریزی بررسی USMLE خود، عامل برای 4 تا 6 ماه برای آمادگی مرحله 2CK.

برای USMLE مرحله 2 CK ثبت نام کنید

همچنین برای پرداخت هزینه آزمون میتونید از طریق تبریزویزا هزینه آزمون رو بپردازید

گام دوم USMLE CS مخفف (communication skills)

جزء مهارت های ارتباطی ، امتحان از طریق موارد زیر ارزیابی می شود:

  • پرورش روابط
  • جمع آوری اطلاعات
  • ارائه اطلاعات
  • تصمیم گیری
  • حمایت از احساسات
  • فعال کردن رفتارهای بیمار

در بلندمدت، توابع پیشرفته تر شامل خواهند شد.

پیاده سازی این مدل موجب تغییر نحوه آموزش بیماران استاندارد شده (standardized patients or sp) و همچنین گسترش دامنه رفتارهایی خواهد شد که افراد مورد بررسی قرار می گیرند. این فرایند ارزیابی چک لیست تاریخی که قبلا توسط SP ها استفاده می شود را حذف می کند تا ارزیابی کند که آیا رفتارهای مورد نظر مورد نظر رخ داده است یا خیر.

بیشتر بخوانید : آزمون IELTS چیست ؟

SP در حال حاضر در مشخصات شخصیتی خاص آموزش داده شده است، به این ترتیب آنها اجازه می دهند طبق شیوه ای طبیعی تر به سوالات آزمون پاسخ دهند.

تصمیم NBME برای اصلاح آزمون CS براساس آگاهی روزافزون از اهمیت مهارت های ارتباطی و تغییرات در ماهیت رابطه پزشک و بیمار بود.

بیشتر رویکردهای بیمار محور، مشارکت بیشتر بیمار در تصمیم گیری و نیاز به حمایت از بیماران در ایجاد تغییرات در شیوه زندگی، در حال حاضر وظایف پزشکان و پزشکان است. از آنجا که ساکنین عمیقا در همه این فعالیت ها دخیل هستند، ارزیابی مهارت های ارتباطی آنها باید منعکس شده و با ارزیابی این فعالیت ها هماهنگ باشد.

برای اطمینان از گرفتن مرحله 2 CS در قالب فعلی خود، باید به سرعت در یک دوره کاپلان مرحله 2 CS ثبت نام کنید و یک دوره معاینه را برنامه ریزی کنید. اجازه دهید 6 هفته از بررسی USMLE برای مرحله 2 آماده سازی CS.

برای USMLE مرحله 2 CS ثبت نام کنید

همچنین برای پرداخت هزینه آزمون میتونید از طریق تبریزویزا هزینه آزمون رو بپردازید

گام سوم USMLE

USMLE مرحله 3 یک معاینه کامپیوتری 2 روزه با تقریبا 500 سوال چند گزینه ای و همچنین شبیه سازی پرونده های کامپیوتری (Computer System Simulation) است که توانایی شما برای ارزیابی تاریخچه و اطلاعات امتحان فیزیکی را بررسی می کند، سفارشات تشخیصی، روش های اولیه را انتخاب کنید، و مدیریت بیمار را شامل میشود.

USMLE مرحله 3 عمدتا در مدیریت بیماران (55-55٪ سوالات) تمرکز دارد. موضوعات دیگر شامل تاریخ و فیزیک است؛ مطالعات آزمایشگاهی و تشخیصی؛ تشخیص؛ پیش بینی؛ و پاتوفیزیولوژی – هر کدام شامل 8 تا 12 درصد از سوالات امتحان است. علاوه بر این، هر سوال به یکی از سه کادر برخورد بالینی می رسد:

  • پردازش اولیه
  • مراقبت دائمی
  • مراقبت های اضطراری

آزمون توسط انتصاب به صورت سالیانه انجام می شود.

برای USMLE مرحله 3 ثبت نام کنید

همچنین برای پرداخت هزینه آزمون میتونید از طریق تبریزویزا هزینه آزمون رو بپردازید

Source

*Source: USMLE.org. USMLE® is a joint program of the Federation of State Medical Boards (FSMB) and the National Board of Medical Examiners (NBME)

از جمله خدمات تبریزویزا :

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *