در این مقاله (بهترین منابع خودآموز آزمون IELTS) بر آن شدیم به معرفی 10 منبع برتر آزمون SAT برای آماده شدن برای امتحان SAT برای شما آماده کنیم که میتوانند بسیار مفید باشند ، نکته ی مهم این است که شما اول بایستی به یک سطح قابل قبول در زبان انگلیسی رسیده باشید و سپس برای اماده شدن برای این آزمون آماده شوید .

بهترین منابع SAT

در اینجا مقاله ای از خودآموز برای آزمون 2018 IELTS را برای شما آماده کرده ایم :

1. کتاب کالج هیئت (کتاب راهنمای رسمی SAT به عنوان “کتاب آبی” یا “The Blue Book”)

این کتاب برتر آمادگی آزمون SAT است. این کتاب برای SAT مطالعه شده است مانند رفتن به کلیسا بدون هیچ کتاب مقدس. استراتژی ها متوسط هستند، اما آزمایشات واقعی SAT هستند. نگران نباشید، تمرین بهتر برای روز بزرگ وجود ندارد.

2. بررسی پرینستون 11 تست تمرین برای SAT و PSAT

معرفی 10 منبع برتر آزمون SAT
معرفی 10 منبع برتر آزمون SAT و بررسی پرینستون 11 تست تمرین برای SAT و PSAT

آزمایشات در این کتاب، هنگامی که شما از آزمایشات کتاب آبی بیرون می روید، تمرین خوبی است. درست است که بعضی از سوالات کمی ساده تر از آنچه که در کتاب آبی پیدا می کنید، اما تمرین خوبی است.

3. Barron’s SAT

استراتژی ها و بسیاری از سوالات تمرین این آزمون . این قسمت خوبی برای شروع آمادگی SAT است.

4. Vocabulary.com

تعاریف دیکشنری را از بین ببرید زیرا آنها شما را بیشتر از قبل به  اشتباه می اندازند؟ (مثلا هنگامی که یک کلمه را با سه کلمه تعریف می کنید ) Vocabulary.com فقط کلمات واضح را تعریف نمی کند، آنها همچنین کلمات را در یک نمونه کوچک به یاد ماندنی ارائه می دهند، بنابراین شما دقیقا می دانید که چگونه از کلمات گفته شده استفاده کنید و چگونه برای پیش بینی آنها در زمینه مناسب استفاده کنیم.

5. PWN SAT

PWN مجموعه ای از کتاب ها و وبلاگ های مفید (که شامل بسیاری از موارد موجود در کتاب ها) است. PWN توسط یک معلم تدریس می شود و از طریق تماس شخصی و بسیاری از راهنمایی های مفید برای استقرار و قبولی از SAT است.

6. آکادمی khan

خان توضیحات ویدئویی برای هر سوال تک ریاضی در کتاب آبی (کاملا شاهکار قابل توجه!) است. همچنین توضیحات برای یک آزمایش واقعی عمل وجود دارد (موردی که در کتاب آبی موجود نیست).

7. Magoosh.com

یک مکان عالی برای شروع آمادگی SAT، مگوش درس های ویدیویی را فراهم می کند ، بنابراین قبل از حل سوالات بزرگ، می توانید از تمام اصول زیر استفاده کنید. و پس از آن صدها سؤال تمرین وجود دارد، بعضی از آنها سخت تر از آن چیزی است که حتی روز آزمون را می بینید. به طور خلاصه، برای هر دو تازه کار و کارشناس خوب است.

8. راهنمای کامل برای SAT Vocabulary

معرفی 10 منبع برتر آزمون SAT
معرفی 10 منبع برتر آزمون SAT و راهنمای کامل برای SAT Vocabulary

500 کلمه برای SAT به راحتی به موضوعات مختلف تقسیم می شوند، بنابراین شما احساس می کنید که فقط یادگیری یک لیست تصادفی از کلمات نیستید. همچنین، یک داستان خنک به دنبال هر کلمه است، و آن را بیشتر به یاد ماندنی میکند.

9. اشتراک نیویورک تایمز

یکی از بهترین راههای بهبود واژگان، خواندن است. و یکی از بهترین راه های بهبود مهارت های درک مطلب SAT عمومی خواندن است. البته، ما درباره Digest Reader صحبت نمی کنیم، بلکه یک منبع است که از نوع نوشتار و نحو در تست استفاده می کند. و این منبع نیویورک تایمز است. (شما می توانید یک اشتراک در وب سایت دریافت کنید: nytimes.com).

10. Quizlet.com

کلمات واژگان ناپذیر و اصطلاحات مزاحم را به فلش کارت های آنلاین آسان برای استفاده تبدیل کنید. به سادگی با استفاده از quizlet.com، که برنامه یادگیری شما را حتی موثرتر می کند، همانطور که در گذر یاد می گیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *