خرید بلیط پرواز های داخلی ترکیه


بلیط پرواز های داخلی ترکیه همانند پروازهای بین المللی این کشور در میان ایرانیان بسیار محبوب است.

دو علت اصلی باعث ایجاد این محبوبیت برای ایرانیان شده است:

1) بسیاری از مسافرانی که به کشور ترکیه سفر می‌کنند، مایل هستند تا در یک سفر از چندین شهر آن دیدن کنند. با توجه به اینکه ترکیه کشور بزرگی است و فاصله شهرهای آن با یکدیگر زیاد است، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تا به جای استفاده از اتوبوس و قطار، برای جابجایی میان شهرهای ترکیه، بلیط پروازهای داخلی ترکیه را خریداری نمایند.

2) دوما با توجه به اینکه هزینه سفر معمولا با پرواز های داخلی ترکیه ارزان تر از پرواز های بین المللی از شهرهای ایران برای مسافر آب می خورد؛ به همین علت بسیاری از ایرانیان ترجیح میدهند بصورت زمینی وارد یکی از شهرهای مرزی ترکیه همچون وان شوند و از آنجا با پرواز داخلی به مقصد مورد نظرشان بروند.

کشور ترکیه

بی شک وقتی صحبت از سفر و مسافرت میشود ، ترکیه و استانبول  گزینه ایست که اکثر مسافران و گردشگران به آن فکر می کنند. اگر از شهر های مختلف ایران هر روزه پرواز های متنوعی به مقصد شهرهای ترکیه انجام می شود، نشان از محبوبیت ترکیه در بین ایرانیان دارد. ترکیه یکی مهم ترین و پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است،چراکه هم سفر به آن راحت است و دردسرهای گرفتن ویزا را ندارد و هم اینکه تلفیقی از چندین فرهنگ مختلف را در خود جای داده که برای هر گردشگری جذاب و جالب توجه است.

جالب است بدانید که ایرانیان زیادی هر ساله، به شهرهای مختلف ترکیه سفر میکنند. با توجه به افزایش نرخ بلیطهای ترکیه از شهرهای داخلی ایران مثل تبریز و تهران،خرید بلیط­های داخلی ترکیه مناسب از نظر قیمت و مطلوب از نظر کیفیت خواهد بود.


خرید بلیط داخلی ترکیه

اما رزرو پروازهای داخلی ترکیه نیازمند کارت های اعتباری است و خرید مستقیم از وب سایت های ترکیه دشوار است، به همین علت بسیاری از مسافران برای خرید بلیط هواپیما داخلی ترکیه با مشکل مواجه می‌شوند. اما تبریز ویزا اینکار را برای شما مسافران عزیز آسان کرده است .

قیمت بلیط هواپیما داخلی ترکیه با توجه به مبدا، مقصد، تاریخ سفر و همینطور ایرلاین ارائه دهنده خدمت متفاوت است. قاعدتا هر چه فاصله بین دو شهر بیشتر باشد قیمت پروازهای داخلی ترکیه با افزایش نرخ و هر چه فاصله بین دو شهر کمتر باشد قیمت پروازهای داخلی ترکیه با کاهش نرخ همراه است.


ایرلاین های ارائه دهنده بلیط داخلی ترکیه

در حال حاضر بلیط داخلی ترکیه توسط ایرلاین‌های ترکیش ایر، پگاسوس، آنادولوجت، اونورایر و سان اکسپرس انجام می‌شود.

برای خرید بلیط داخلی ترکیه توسط هر یک از ایرلاین‌های ارائه دهنده خدمت باید:

 در سایت تبریز ویزا  ثبت نام کنید. سفارش رزرو پرواز خود، شامل اطلاعات فردی و شماره پاسپورت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد و مسیر پرواز را همراه با لینک خرید از طریق ثبت سفارش رزرواسیون پرواز های ترکیه نسبت به پر کردن فرم مخصوص اقدام نمایید تا بتوانیم بلیط شما را در کمترین زمان ممکن خریداری کنیم.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *