خرید بلیط پروازهای داخلی ترکیه


ترکیه مقصد محبوب ایرانیان

ترکیه یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی و توریستی برای ایرانی‌ها است. لذت بردن از زیباترین مناظر طبیعی، فرهنگی و تاریخی با صرف کمترین هزینه از جمله مزیت‌های سفر به ترکیه برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود. علت دیگر محبوبیت این کشور این است که جزو کشور­های بدون نیاز به ویزا برای ایرانی­ هاست. بنابراین در حال حاضر برای سفر به ترکیه نیازی به دریافت ویزای توریستی نیست و افراد می‌توانند تنها با داشتن پاسپورت معتبر به این کشور زیبا سفر کرده و از جاذبه‌های شگفت انگیز ترکیه دیدن کنند.

روزانه پرواز های بسیاری از ایران به شهرهای مختلف ترکیه انجام می شود، که نشان از علاقه ایرانیان به ترکیه دارد. اما همانطور که می دانید قیمت بلیط پروازهای داخلی ترکیه ،بسیار ارزان تر از پرواز های از ایران به ترکیه می باشند. از سوی دیگر گاهی اوقات فرد علاقمند به مسافرت به چند شهر ترکیه است، از این رو،بیشتر ایرانیان برای سفری اقتصادی و یا هیجان انگیز به شهرهایی همچون استانبول ، آنکارا، ازمیر، آنتالیا، آنالیا و… از طریق فرودگاه های داخلی ترکیه مثل وان،ایغدیر،آغری،ارزروم که نزدیک به مرزایران و ترکیه میباشند، استفاده میکنند.

از آنجایی که شرط رزرو بلیط هوایی ترکیه داشتن کارت های اعتباری از بانک های ترکیه میباشد ،مجموعه ی تبریز ویزا شرایط استثنایی با کمترین حاشیه ی سود را برای ایرانیان عزیز فراهم نموده است. بدین صورت که برای خرید بلیط ارزان هواپیمای داخلی ترکیه میتوانید اطلاعات سفر خود همچون مبدا و مقصد و ایرلاین مدنظر خود را پس از مراجعه و ثبت نام در سایت تبریزویزا ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت بلیط شما را خریداری نمایند. 

ایرلاین های ترکیه

پرواز های داخلی ترکیه
پرواز های داخلی ترکیه

مسافران ایرانی که زیاد به سفرهای خارجی میروند با وب سایت های صدور آنلاین بلیط مسافرتی آشنا هستند و از معضلاتی مانند تحریم اقتصادی و یا عدم داشتن کارت های اعتباری مانند ویزاکارت و مسترکارت مطلع هستند.

شما می توانید سفارش رزرو پرواز خود ،شامل اطلاعات فردی و شماره پاسپورت، تاریخ  رفت و برگشت، تعداد مسافران و مسیر پرواز را همراه با لینک خرید پس از ثبت نام در سایت تبریز ویزا و از طریق ثبت سفارش رزرواسیون پروازهای ترکیه نسبت به پر کردن فرم مخصوص اقدام نمایید تا بلیط دلخواه شما در کمترین زمان در دسترس شما قرار گیرد.

تبریز ویزا تنها شرکت رسمی ارائه دهنده خدمات پرداخت های ارزی با ویزا کارت |مستر کارت | پی پال  و همچنین خدمات بیمه مسافرتی در شمالغرب کشور درتبریز میباشد.

بهترین زمان سفر به ترکیه چه زمانیست؟


بهترین زمان سفر به ترکیه واقعا چه فصل و زمانی است؟ هر فصل ترکیه طرفداران ویژه ی خودش را دارد، اگر به تفریحات ساحلی علاقه دارید،  فصل تابستان برای تفریحات ساحلی مناسب است و یا همچنین فستیوال ها و نمایشگاه های ویژه ای در تابستان در ترکیه برگذار می شود اما بسیاری از گردشگران از دمای گرم فرار می کنند. چرا که در تابستان بیشتر با آب و هوای گرم و خشک روبرو هستید. بهترین زمان سفر به ترکیه را بیشتر افراد میان ماه های می و آوریل یعنی اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت می دانند. در مجموع فصل بهار و پاییز را می توان مناسب ترین فصل برای سفر به ترکیه دانست. اگر عاشق گرمای متعادل و هوای خنک بهاری هستید، بهار را انتخاب کنید و اگر رنگ های پاییزی با بادهای سرد را می پسندید، در پاییز به ترکیه سفر کنید. بسیاری از افراد برای دیدن آب و هوای بارانی در شهر زیبای استانبول ، فصل پائیز را برای مسافرت به ترکیه انتخاب می کنند.

سوالی در رابطه با خدمات ما دارید؟

همکاران ما با افتخار به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند!