خرید از آمازون


سایت آمازون ، در سرتاسر دنیا ، به عنوان یک سایت فروشگاهی آنلاین شناخته می شود. به جهت ارائه خدماتی مطلوب و پیشنهادهای تخفیف و حراجی های هیجان انگیزش ، توانسته است طرفداران بسیاری را برای خود رقم بزند. سیستم اداره این فروشگاه آنلاین ، به وسیله به روز ترین تکنولوژی جهان، انجام می شود. به همین دلیل است که به سرعت شعبات آن در تمامی دنیا در حال راه اندازی بوده و خدماتی با کیفیت را به مشتاقان خرید اینترنتی ارائه می دهد. اگر مشکلی در پرداخت این سایت دارید میتوانید از خدمات پرداخت آنلاین تبریز ویزا استفاده کنید. برای ثبت سفارش از آمازون از لینک زیر استفاده نمایید.

خرید از آمازون

سایت های خرید اینترنتی

ebay
ebay
amazon
amazon
alibaba
alibaba
aliexperess
aliexperess
trendyol
trendyol
hepsiborada
hepsiborada

آمازون

آمازون (Amazon)، را باید بزرگترین فروشگاه و بازار اینترنتی دنیا بدانیم، سایت آمریکایی آمازون به همان دلایل همیشگی و آشنا امکان خرید برای ایرانی ها را ندارد، این در حالی است که در بسیاری از مواقع کالای مورد نظر ما در ایران یافت نمی شود یا قیمت خرید از این سایت از بازار ایران پایین تر است ! شرکت تبریزویزا امکان خرید ازاین سایت را فراهم آورده است، تنها کافی است شما کالای خود را از سایت انتخاب کنید و درسایت تبریز ویزا ثبت سفارش کنید، به همین سادگی فرآیند خرید شما از آمازون انجام خواهد شد.

amazon tabrizvisa.ir

تصاویری از محیط  سایت آمازون

خرید از amazon
خرید از amazon
خرید از amazon
خرید از amazon

سوالات متداول

کالا های سفارش داده شده چه مدت طول میکشد به دستمان برسد؟

با توجه به شرایط زمانی و مکانی متفاوت میباشد گاها چندین ماه طول میکشد بسته به کشور تحویل گیرنده دارد.

کارمزد خرید از سایت چگونه محاسبه میشود؟

اگر پرداخت دلاری باشد 7 درصد کارمزد به مبلغ اضافه خواهد شد.

کالا های ممنوع برای سفارش چه کالاهایی هستند؟

کلیه ی کالاهای شامل : بذر گل و گیاه ، عناصر مواد اولیه ، باتری ، کالاهای غیر مجاز ، دخانیات ، کالاهای شیشه ای ،  دارو ، مواد غذایی ، کالاهایی که تاریخ انقضای کمی داند ، کلیه ی مواد دارای محتوی ناشناس و مشکوک غیر قابل سفارش میباشند.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!