خرید از ترندیول


فروشگاه آنلاین ترندیول یکی از معتبرترین حراجی‌های پوشاک باکیفیت در خاورمیانه می‌باشد. کشور ترکیه به عنوان تولیدکننده عمده لباس و سایر محصولات نساجی در این منطقه شناخته می‌شود و با حراجی‌های فوق‌العاده خود توانسته است جایگاه نخست سایت‌های حراجی این کشور را کسب نماید. ترندیول از طریق فروش مارک‌های جهانی و داخلی بر اساس دسته‌بندی‌های محصولات مربوط به زنان، مردان، کودکان، لوازم جانبی، وسایل ورزشی، لوازم الکترونیکی، بهداشتی و آرایشی و … توانسته‌است جایگاه ویژه‌ای در میان خرده‌فروشان به دست آورد. جهت خرید از این فروشگاه کافیست در سایت تبریز ویزا ثبت سفارش کنید تا پرداخت شما در سایت ترندیول پرداخت گردد. جهت ثبت سفارش از دکمه پایین اقدام فرمایید.

خرید از ترندیول

برخی از سایت های خرید خارجی

ebay
alibaba
aliexperess
trendyol
hepsiborada
amazon

درباره ترندیول

در ماه ژوئن ۲۰۱۸ غول تجارت الکترونیک چینی علی بابا Alibaba در ترندیول Trendyol سرمایه‌گذاری کرد، اما ارزش سرمایه‌گذاری و سایز جزییات مالی اعلام نشده است. بر اساس شایعات اعلام شده، این سرمایه گذاری حدود ۷۵۰ میلیون دلار در ترندیول Trendyol پیش‌بینی شده است.فروشگاه آنلاین ترندیول که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد، در حال حاضر دارای بیش از ۱۵ میلیون کاربر، ۲۰۰۰ مارکت و بیش از ۱۰۰ میلیون محصول مد و فشن می‌باشد و پس از حدود یک دهه فعالیت در فروش آنلاین، در حال حاضر تولیدی برند ترندیول میلا را دارد.

تصاویری از محیط سایت ترندیول

خرید از ترندیول
خرید از ترندیول
خرید از ترندیول
خرید از ترندیول

سوالات متداول

چگونه از سایت ثبت سفارش کنم؟

پس از عضویت در سایت میتوانید لینک خرید یا مشخصات اکانت خود را ثبت کنید تا پرداخت شما انجام گیرد.

اگر در تحویل کالای خریداری شده مشکلی بود چکار کنیم؟

اگر امکان تحویل در ترکیه را ندارید شما میتوانید با مجموعه تبریز ویزا  کالای خود را با هزینه ایی بسیار مناسب در ایران تحویل بگیرید.

کالای خریداری شده چقدر زمان میبرد تا در ایران تحویل بگیریم؟

بستگی به شرایط مکانی و زمانی دارد لذا برای اطلاعات بیشتر قبل از ثبت سفارش میتوانید از مجموعه تبریز ویزا سوال کنید.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!