خرید از علی بابا


این فروشگاه آنلاین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عمده ‌فروشان آنلاین به حساب می‌آید. (البته در صورتی که شما با فروشنده صحبت کنید و به توافق برسید، می‌توانید خرید تکی نیز داشته باشید.) با این وجود عمده‌فروشی این سایت، تنها مزیت آن به شمار نمی‌آید چرا که شما از طریق این پلتفرم می‌توانید به طور مستقیم با کارخانه در ارتباط باشید. و در نتیجه از تخفیف‌های بی نظیر هنگام خرید بهره‌مند شوید چرا که نیازی به پرداخت پورسانت واسط ندارید! اگر در پرداخت خریدتان مشکل دارید میتوانید از طریق تبریز ویزا اقدام به پرداخت ارزی نمایید. فقط کافیست از طریق لینک زیر ثبت سفارش فرمایید.

خرید از علی بابا

برخی از سایت های خرید خارجی

ebay
alibaba
aliexperess
trendyol
hepsiborada
amazon

مراحل خرید از علی بابا

ساخت اکانت علی بابا. شما می توانید در صفحه نخست سایت،  sign up کرده و یک اکانت برای خود بسازید.

سپس آدرس ایمیلتان را وارد نمایید و آن را تائید کنید.

سپس اطلاعات اولیه مانند نام کاربری، رمز، موقعیت جغرافیایی، شماره تلفن و … را وارد نمایید. اطلاعاتی که وارد کرده‌اید را تائید نمایید.

پس از ورود به سایت از طریق اکانت خود، شما می توانید محصول مورد نظر خود را از روش های مختلفی جستجو کنید و خریدتان را انجام دهید! به همین سادگی! اگر در پرداختتان مشکلی هست میتوانید از طریق تبریز ویزا اقدام فرمایید.

توجه : قبل از این که سفارشتان را ثبت کنید، حتماً از درست کار بودن فروشنده مدنظرتان اطمینان حاصل کنید. برای انتخاب بهتر علاوه بر صحبت مستقیم، می‌توانید از نظرات سایر کاربران و ستاره‌هایی که به وی تعلق گرفته است کمک بگیرید.

تصاویری از محیط سایت علی بابا

خرید از علی بابا
خرید از علی بابا
خرید از علی بابا

سوالات متداول

خرید از سایت علی بابا چگونه انجام میگیرد؟

شما پس از وارد کردن اطلاعات در سایت مورد نظر و ایجاد اکانت و سپس اتخاب محصول مورد نظرتان در اکانت خود ثبت مینمایید و سپس از طریق تبریز ویزا نسبت به پرداخت آن اقدام میکنید.

کارمزد خرید از سایت چگونه محاسبه میشود؟

خرید دلاری با احتساب 7 درصد کارمزد انجام میگیرد.

چگونه از طریق تبریزویزا جهت پرداخت سایت علی بابا ثبت سفارش کنم؟

شما بعد از ساخت اکانت و انتخاب محصول در سایت تبریز ویزا عضو شوید سپس اطلاعات اکانت خود را که شامل یوزر و پسورد هست در سایت تبریز ویزا ثبت نمایید تا پرداخت شما انجام گیرد.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات ما دارید؟

همکاران ما با افتخار به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند!