قطار و حمل و نقل ریلی یکی از بهترین راه‌ها برای گشت و گذار در اروپا است. با خرید بلیط قطار اروپا شما می‌توانید به راحتی از شهری به شهر دیگر و از کشوری به کشور دیگر سفر کنید. هرچند برای سفر در اروپا وسایل حمل و نقل متعددی مانند هواپیما، اتوبوس، خودروی اجاره‌ای و … وجود دارد اما بسیاری از شهروندان و گردشگران ترجیح می‌دهند با خرید بلیط قطار اروپا به مقصد خود سفر کنند. جهت تهیه بلیط از سایت مورد نظر خود کافیست از طریق سایت تبریز ویزا ثبت سفارش فرمایید تا پرداخت بلیط شما انجام پذیرد.

خرید بلیط قطارهای خارجی

خرید اینترنتی بلیط قطارهای خارجی


خرید اینترنتی بلیط قطارهای خارجی یا همان بلیت الکترونیک در سالهای اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است. گاهی در سفرهای بین شهری، بین المللی و یا برای مسافت های کوتاه برخی از مسافران به دلایل مختلف استفاده از قطار را در برنامه ی سفر خود قرار می دهند؛ چرا که استفاده از قطار جذابیت های خاص خود را برای مسافران و توریست ها دارد. برای مثال هنگام سفر با قطار می توان از مناظر موجود نیز بهره برد و همچنین به علت هزینه های پایین تر و امنیت بیشتری که نسبت به سایر روش های حمل و نقل دارد، مسافران ترجیح می دهند که با قطار مسافرت کنند. این موضوع در مورد مسافرت های مسیرهای کوتاه و متوسط بیشتر مطرح است. مشابه خرید اینترنتی بلیط پروازهای خارجی برخی از افراد برای سفرهای خود اقدام به خرید و یا رزرو بلیط قطارهای خارجی در سایت های بین المللی می نمایند. قطارهای بین الملل در بسیاری از مسیرهای اروپا، آمریکا، آسیا به صورت عادی، سریع السیر، شب رو و پانورامیک ارائه خدمات دارند، شما با توجه به نوع قطار مورد نظرتان می توانید رزرو و یا خرید بلیط الکترونیکی خود را انجام دهید.

1. قطارهای عادی: این قطارها معمولا در مسیر های کوتاه و غیر اصلی تردد دارند و سرعتشان حدودا 150 کیلومتر در ساعت است.

2. قطارهای تند رو: این قطارها هم مسیرهای درون کشوری را طی می کنند و هم بین کشورهای مختلف در تردد هستند، میانگین سرعتشان معمولا 350 کیلومتر در ساعت است و همیشه در طول روز حرکت می کنند. در خصوص این قطارها قوانین هر قطار با قطار دیگر متفاوت است،برخی قطارها کنترل بار دارند اما برخی دیگر کنترل بار ندارند؛ در خصوص همراه داشتن حیوانات خانگی نیز قوانین هر قطار با قطار دیگر فرق می کند، پس در صورتی که می خواهید از قطار سریع السیر استفاده کنید قبل از خرید بلیط تمامی قوانین را مطالعه نمایید.

3. قطارهای شب رو: این قطارها دارای کوپه های مجهز به تخت و حمام و دستشویی هستند و برای مسافت های طولانی پیشنهاد می شوند. برخی از این قطارها واگن رستوران ندارند و شما برای خوردن و آشامیدن باید مایحتاج سفر خود را با خود همراه داشته باشید به همین دلیل توصیه می شود قبل از خرید قطار از وجود واگن رستوران در قطار منتخب اطمینان حاصل نمایید.

4. قطارهای پانورامیک: این قطارها معمولا در کشور سوئیس و در مسیر های دیدنی تردد دارند، سقف این قطارها از جنس شیشه است و مسافران نسبت به فضای اطراف دید 360 درجه دارند.

خرید بلیط قطارهای خارجی
خرید بلیط قطارهای خارجی

سوالات متداول

برای تهیه بلیط قطار خارجی چه مدارکی لازم است؟

برای خرید بلیط قطار خارجی در مرحله اول پاسپورت جهت پر کردن اطلاعات شخص مورد نظر لازم میباشد.

جهت پرداخت هزینه بلیط قطار چه باید کرد؟

در قدم اول ثبت نام در سایت تبریز ویزا میباشد و در قدم دوم لینک بلیط مد نظر را از طریق سایت ثبت سفارش می کنید

کارمزد پرداخت هزینه بلیط قطار چقدر است؟

کارمزد دلاری 7 درصد میباشد و مابقی ارزها متفاوت میباشد لذا جهت خرید قبل از ثبت سفارش از دفتر مجمعه استعلام بگیرید.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!