خرید از علی اکسپرس


خرید از علی اکسپرس

این فروشگاه چینی، یکی از بخش‌های شرکت بزرگ Alibaba Group است که از سال 2010 فعالیت خود را شروع کرده و به عنوان بازاری برای ارائه کالا توسط فروشندگان (عمدتا چینی) به خریداران بین‌المللی فعالیت می کند. از جمله مزایای این فروشگاه می توان به گستره بسیار وسیع کالاهای موجود که شامل بیش از 100 میلیون قلم کالا با 40 دسته‌بندی کلی، امکان ارسال مستقیم از فروشندگان به بیش از 200 کشور دنیا، قیمت‌های مناسب و هزینه‌پستی کم و یا رایگان اشاره کرد. اگر در پرداخت کالای خریداری شده مشکل دارید میتوانید از خدمات مجموعه تبریز ویزا بهرمند شوید و به راحتی پرداخت خود را انجام دهید.

خرید از علی اکسپرس

برخی از سایت های خرید خارجی

alibaba
alibaba
aliexperess
aliexperess
ebay
ebay
trendyol
trendyol
hepsiborada
hepsiborada
amazon
amazon

خرید از علی اکسپرس

علی اکسپرس منبعی بسیار مناسب برای پیدا کردن کالاهای خاص و نایاب برای شما میباشد.بسیاری از قطعات خودرویی بسیاری از لباس ها یا کیف و کفش ها و لوازم جانبی و موبایل و کامپیوتر را با قیمت های باورنکردی و بسیار مناسب میتوانید پیدا کنید.با کمی گشت و گذار در وب سایت علی اکسپرس متوجه خواهید شد این بزرگترین فروشگاه اینترنتی برای خرید هر نوع کالای است که ممکن است حتی در ایران ان کالا وجود نداشته باشد. برای خرید از علی اکسپرس به راحتی با ثبت نام در وب سایت  Aliexpress.com  میتوانید با فروشندگان صحبت کنید و در باره سفارش خود حتی چانه بزنید.در نهایت با ثبت سفارش و پرداخت آن میتوانید کالا را دریافت کنید. اگر در پرداخت مشکلی داشته باشید میتوانید توط مجموعه تبریز ویزا پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

تصاویری از محیط سایت علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس
خرید از علی اکسپرس
خرید از علی اکسپرس

سوالات متداول

کارمزد پرداخت از سایت های خارجی چگونه محاسبه میشود؟

کارمزد پرداخت دلاری 7 درصد میباشد.

خرید از سایت علی اکسپرس چگونه توسط تبریز ویزا انجام میگیرد؟

شما بعد از ثبت نام در سایت مورد نظر باید در سایت تبریز ویزا ثبت سفارش فرمایید و یوزر و پسورد اکانت خود را ثبت نمایید تا پرداخت شما انجام شده و خرید شما تکمیل گردد.

ثبت سفارش را چگونه در سایت تبریز ویزا انجام دهیم؟

از بخش ثبت نام وارد شده و ایجاد اکانت کنید سپس از بخش سفارشات سایت های خارجی ثبت سفارش کنید.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!