ارسال و دریافت پول با وسترن یونیون

تاریخچه وسترن یونیون


شرکت وسترن یونیون یک شرکت خدمات مالی جهانی است که متخصص در انتقال پول است. ارسال و دریافت پول با وسترن یونیون امروزه یکی از مهم ترین راه های انتقال پول است. تاسیس  وسترن یونیون که امروزه مرکز اصلی آن در دنور، کلرادو است، به سال 1851 باز می گردد، زمانی که خود را به عنوان یک شرکت تلگراف در روچستر، نیویورک معرفی کرد. ناتوانی وسترن یونیون در به دست آوردن جای پایی در صنعت نوظهور تلفن منجر به از دست رفتن فرصت شد که در نهایت موقعیت آن را در حوزه ارتباطات در طول دوره تضعیف کرد.

در طول چندین دهه علی‌رغم نوآوری‌های فناوری وسترن یونیون – مانند دستگاه تلکس، کابل زیردریایی و سیستم‌های ماهواره‌ای ، بار مالی این شرکت در دهه 1980، همزمان با مواجه شدن با احتمال ورشکستگی به اوج خود رسید.

ارسال و دریافت پول با وسترن یونیون

وقت تغییر مسیر است!


در دهه 1990، بار مالی وسترن یونیون، شرکت را مجبور به تغییر مسیر و ساختار چشمگیری کرد. نام رسمی آن به New Valley Corporation تغییر یافت تا از نام تجاری خود در برابر مطبوعات منفی محافظت کند. پس از چند فعالیت کلیدی، ادغام و بازسازی سازمانی، وسترن یونیون دوباره احیا شد و در سال 2006 به عنوان یک شرکت خدمات مالی متخصص در انتقال پول مطرح شد. اکنون وسترن یونیون به یک بازیگر اصلی در صنعت انتقال پول جهانی تبدیل شده است و نقل و انتقالات پول داخلی و بین المللی عملیات تجاری اصلی شرکت را تشکیل می دهد.

ارسال و دریافت پول با وسترن یونیون

ارسال و دریافت پول با وسترن یونیون در همه جا


مشتریان وسترن یونیون می توانند با بیش از 130 ارز در سراسر شبکه گسترده وسترن یونیون – که تقریباً همه کشورهای جهان را به هم متصل می کند – پول ارسال کنند و مطمئن باشند که سریع و قابل اعتماد به دست عزیزانشان خواهد رسید.

نقل و انتقالات وسترن یونیون کارآمد و آسان است، و اولین گام، یافتن نمایندگی وسترن یونیون در جاییست که عزیزتان قرار دارد. شما اطلاعاتی نظیر ( نام و مکانی که شخص دریافت کننده پول و همچنین میزان پول ارسالی ) را در اختیار ما قرار می دهید . هزینه ای به عنوان کارمزد انتقال وجه خواهد بود و سپس یک شماره کنترل (MTCN) دریافت خواهید کرد تا به فرد مقابل بدهید تا او بتواند پول را به کمک این کد دریافت کند.

با وسترن یونیون، می توانید به سرعت و به راحتی برای عزیزان خود که در خارج از کشور هستند پول ارسال کنید – خواه هدیه باشد، یا کمک های مالی در مواقع ضروری زندگیشان.

زمان مورد نیاز برای ارسال پول با وسترن یونیون


بسته به مکان شخصی که به او پول انتقال می دهید، زمان انتقال می تواند تا 5 روز کاری طول بکشد. در اغلب موارد، نقل و انتقالات را می توان در عرض یک روز کاری بانکی یا حتی در عرض چند دقیقه تکمیل کرد.

مراحل ارسال پول با وسترن یونیون

1

مکان نمایندگی های وسترن یونیون را چک کنید تا مطمئن شوید در اطراف دریافت کننده ی مدنظر شما نمایندگی وسترن یونیون وجود دارد.

2

فرم ارسال پول را پر کنید و از میان روش انتقال پول به صورت نقدی و با به حساب یکی را انتخاب کنید.

3

فرم تکمیل شده را به همراه وجوه مربوط به کارشناسان ما ارائه کنید.

4

صبور باشید تا خدمت شما توسط همکاران ما به درستی انجام شود.

5

رسیدی که توسط همکاران ما به شما ارائه می شود را حفظ کنید و شماره ی دریابی (MTCN) آن را با دریافت کننده خود به اشتراک بگذارید.

اطلاعات مهم در هنگام ارسال پول با وسترن یونیون


  • کشور دریافت کننده
  • میزان مبلغ انتقالی
  • روش ارسال پول (نقدی یا به حساب)
  • نام گیرنده ی پول (دقیقا به همان صورت که در مدرک شناسایی ایشان نوشته شده است)

اطلاعات مهم در هنگام دریافت حواله پول وسترن یونیون


شما می توانید پول خود را در هر مکان نمایندگی تحویل بگیرید. شما باید فرم دریافت پول را با اطلاعات نوشته شده در فرم ارسال پول تکمیل کنید:

  • نام و نام خانوادگی
  • نشانی
  • مقداری که برایتان ارسال شده است
  • نام فرستنده ی پول به صورت صحیح
  • شهر و کشور فرستنده پول
  • شماره ی پیگیری (MTCN)
  • مدارک شناسایی قابل قبول (مانند پاسپورت یا کارت شناسایی)  نیز مورد نیاز است.
ارسال و دریافت پول با وسترن یونیون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *