خرید از سایت مگوش Magoosh

Magoosh که در سال 2009 در کالیفرنیا تاسیس شد به آزمون‌دهندگان کمک می‌کند نمره مناسبی را در آزمون ­­های مورد نیاز برای دریافت پذیرش (Admission) و زبان کسب کنند. مگوش با 2 میلیون ساعت ویدئوی آموزشی و 100 میلیون سوال و پاسخ تمرینی، میان متقاضیان اپلای محبوب شده است و دانش‌آموزانی از 185 کشور دنیا از آن استفاده می‌کنند. مگوش برای آمادگی آزمون‌هایی مثل TOEFL، IELTS و GRE خدماتی را به متقاضیان دریافت پذیرش تحصیلی ارائه می‌نماید. برای خرید از سایت مگوش Magoosh کافی است از طریق سایت تبریز ویزا ثبت سفارش کنید.

خرید از مگوش

محصولات پر طرفدار مگوش

toefl test
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون YÖS ترکیه
ثبت نام GRE
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون YÖS ترکیه
پرداخت هزینه ثبت نام آزمون YÖS ترکیه

Magoosh

Magoosh پیکیج‌های آموزشی آزمون‌های مشهوری مثل GRE، GMAT، TOEFL IELTS را در کنار سایر آزمون ها شامل SAT، ACT، LSAT، MCAT و Praxis را ارائه می‌کند. مگوش ادعا می‌کند قیمت پیکیج آموزشی آن 75% ارزان‌تر از محصولات مشابه است و این پکیج شامل خدماتی مثل پیش‌بینی نمره آزمون می‌باشد که در آن، از طریق ارزیابی عملکرد کاربر در آزمون‌های آزمایشی و مقایسه نمره او با نمرات آزمون‌دهندگان اخیر، در روزهای نزدیک آزمون با دقت قابل قبولی نمره شما را پیش‌بینی می کند. محصولات magoosh برای افرادی که ترجیح می‌دهند خود به تنهایی برای آزمون آماده شوند یا از طریق تماشای ویدئو، یادگیری بهتری دارند و هم‌چنین دسته‌ای از افراد که به دلیل زمان کم، می‌خواهند در هر فرصتی تمرینات را در دسترس داشته باشند، بیش‌ترین کاربرد را دارد.

خرید از سایت مگوش Magoosh

سوالات متداول

سایت مگوش چه خدماتی رو ارائه می دهد؟

سایت مگوش خدماتی همچون شبیه سازی آزمون های زبان، فیلم های آموزشی و سوال و جواب ارائه می دهد.

سایت مگوش چه پکیج هایی را ارائه می دهد؟

Magoosh پیکیج‌های آموزشی آزمون‌های مشهوری مثل GRE، GMAT، TOEFL IELTS را در کنار سایر آزمون ها شامل SAT، ACT، LSAT، MCAT و Praxis را ارائه می‌کند.

خرید از سایت مگوش چگونه پرداخت میشود؟

با توجه به تحریم بودن ایران، فقط با حساب های ارزی یا خارجی قابل پرداخت میباشد.

سوالات متداول

سوالی در رابطه با خدمات دارید؟

به سادگی درخواست مشاوره دهید، تمام سوالات پاسخ داده میشوند!