ویزای الکترونیکی ترکیه 


ایرانی ها برای مهاجرت توریستی یا تجاری به ترکیه، نیازی به اخذ ویزای ترکیه ندارند، و ترکیه جزو کشور های بدون نیاز به اخذ ویزا برای ایرانیان است. اما این خدمت برای تبعه کشورهای همسایه که قصد دریافت ویزای توریستی ترکیه از ایران را دارند انجام می شود.

همانطور که می دانید ویزای الکترونیکی یک سند رسمی است که اجازه ورود و سفر به ترکیه را می دهد و جایگزینی برای ویزاهایی است که در سفارت و کنسولگری های ترکیه و بنادر ورودی صادر می شود.

e-Visa فقط برای مقاصد گردشگری و تجاری معتبر است. در صورت تمایل برای دریافت ویزای غیر گردشگری از قبیل دانشجویی و کاری باید از سفارتخانه و یا کنسولگری های ترکیه اقدام کنید.

مانند سایر ویزاها، مقامات مربوطه ترکیه در بنادر ورودی این حق را برای دارنده ویزای الکترونیکی بدون هیچ توضیحی از ورود به ترکیه محفوظ می دارند. پس ویزا به معنای حق مطلق ورود به ترکیه نیست.

ویزای الکترونیکی ترکیه

خدمات سفارتی برخی از کشور ها

ویزای استرالیا
ویزای استرالیا
هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا
هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا
ویزای الکترونیکی روسیه
ویزای الکترونیکی روسیه
ویزای الکترونیکی عمان
ویزای الکترونیکی عمان
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
حواله سوئیفت
ویزای الکترونیک آذربایجان
ویزای الکترونیک آذربایجان
uzbek
uzbek
tajik
tajik
armanestan
armanestan

طریقه دریافت ویزای ترکیه


متقاضیان پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و پرداخت با کارت اعتباری  (Mastercard، Visacard یا UnionPay) ویزای خود را به صورت الکترونیکی دریافت می کنند.

لینک دانلود ویزای الکترونیکی شما در مرحله آخر داده میشود که در آن از تکمیل موفقیت آمیز درخواست خود مطلع می شوید. در ضمن همان لینک دانلود ویزای الکترونیکی شما برای شما ایمیل خواهد شد. افسران کنترل گذرنامه در مبادی ورودی می توانند ویزای الکترونیکی شما را در سیستم خود تأیید کنند. با این حال، به شما توصیه می شود که ویزای الکترونیکی خود را یا به صورت نسخه نرم افزاری (تبلت رایانه شخصی، تلفن هوشمند و غیره) و یا در صورت بروز هر گونه خرابی در سیستم آن ها، به صورت نسخه چاپی همراه داشته باشید.

تعداد درخواست ویزای ترکیه


ویزای الکترونیکی ترکیه میتواند برای یک فرد ، برای یک خانواده (حداقل 2 و حداکثر 10 نفر) یا برای گروه (حداقل 10 و حداکثر 300 نفر) ایجاد شود.

معیار خانواده بودن یا گروه بودن برای دریافت ویزای الکترونیکی بدین شرح است: همه اعضای خانواده یا گروه باید از یک کشور باشند. مدارک سفر آنها باید از یک نوع باشد (به عنوان مثال عادی، رسمی، دیپلماتیک)؛ و تاریخ ورود آنها باید یکسان باشد (لطفاً توجه داشته باشید که مدت اعتبار ویزاهای الکترونیکی از تاریخ انتخاب شده به عنوان تاریخ ورود آغاز می شود. دارندگان ویزا می توانند در هر تاریخی در مدت اعتبار وارد ترکیه شوند. به عبارت دیگر، همه اعضای خانواده یا گروه ملزم به ورود به ترکیه در همان روز نیستند.) علاوه بر این، تمام پیش نیازها (در صورت وجود) برای درخواست ویزای الکترونیکی باید توسط همه اعضای خانواده رعایت شود.

نکات مهم ویزای الکترونیکی ترکیه


  • هر مسافر باید ویزای جداگانه داشته باشد، شامل نوزادان و کودکان، حتی اگر پاسپورت کودک وابسته به پاسپورت والدینش باشد باید ویزای جداگانه دریافت کند.
  • بسته به ملیت شما، مدت اقامت و اعتبار ویزایتان متفاوت خواهد بود. جهت کسب اطلاعات میتوانید با ما تماس بگیرید.
  • بسته به ملیت شما هزینه ی ویزایتان متفاوت خواهد بود.جهت کسب اطلاعات میتوانید با ما تماس بگیرید.
  • هزینه ویزای الکترونیکی فقط به دلار آمریکا قابل انجام است. شما مجبور نیستید حساب دلاری داشته باشید. پرداخت ویزایتان را به تبریز ویزا بسپارید.
  • مدت اعتبار ویزا با مدت مجاز اقامت در ترکیه متفاوت است، میتوانید در طول مدت اعتبار هر زمان خواستید وارد ترکیه شوید.
  • شما می توانید قبل از سفر در هر زمانی برای ویزای الکترونیکی خود درخواست دهید. با این حال، به شما توصیه می شود حداقل 48 ساعت قبل از حرکت خود اقدام کنید.
  • هنگامی که ویزای الکترونیکی شما منقضی می شود، مجاز به درخواست ویزای الکترونیکی جدید بدون خروج از ترکیه نیستید (بایداز ترکیه خارج شوید، درخواست ویزا دهید و سپس از نو وارد ترکیه شوید).
  • اگر مهلت ویزای شما گذشته باشد و شما به موقع به کشور خود بازگشته اید نمیتوانید بلافاصله درخواست دوباره ی دریافت ویزا داشته باشید باید از اولین روز ورود شما به ترکیه 180 روز بگذرد سپس مجاز به ثبت نام دوباره در دریافت ویزای ترکیه خواهید بود.

  • اگر دارای تابعیت دوگانه هستید فقط از پاسپورتی استفاده کنید که ویزا را با اطلاعات آن دریافت کرده اید. در غیر اینصورت ویزای شما نامعتبر است.
  • پس از پردازش ویزای الکترونیکی، هیچ یک از اطلاعات موجود در آن قابل تغییر نیست. اطلاعات ویزای الکترونیکی شما باید دقیقاً با اطلاعات مندرج در سند سفر شما یکسان باشد. در غیر این صورت، ویزای الکترونیکی شما نامعتبر خواهد بود و مبلغی برای آن مسترد نخواهد شد.

لیست کشور های واجد شرایط دریافت ویزای الکترونیکی

نام کشورمدت اقامتمدت اعتبار ویزاهزینه ی ویزا
افغانستان30 روز اقامت180 روز اعتبار80 دلار آمریکا
ارمنستان30 روز اقامت180 روز اعتبار50 دلار آمریکا
بحرین30 روز اقامت180 روز اعتبار97 دلار آمریکا
هندوستان30 روز اقامت180 روز اعتبار63 دلار آمریکا
عراق30 روز اقامت180 روز اعتبار20 دلار آمریکا
کویت90 روز اقامت180 روز اعتبار20 دلار آمریکا
لیبی30 روز اقامت180 روز اعتبار80 دلار آمریکا
عمان90 روز اقامت180 روز اعتبار80 دلار آمریکا
پاکستان30 روز اقامت180 روز اعتبار80 دلار آمریکا
عربستان90 روز اقامت180 روز اعتبار80 دلار آمریکا
امارات90 روز اقامت180 روز اعتبار80 دلار آمریکا
یمن30 روز اقامت180 روز اعتبار80 دلار آمریکا

 

سوالی در رابطه با خدمات ما دارید؟

همکاران ما با افتخار به تمامی سوالات شما پاسخ میدهند