آزمون تافل

در این مقاله (بهترین منابع برای آمادگی آزمون تافل) بر آن شدیم منابع مفید و رایگانی را برای آمادگی برای امتحان تافل برای شما آماده کنیم که میتوانند بسیار مفید باشند ، نکته ی مهم این است که شما اول بایستی به یک سطح قابل قبول در زبان انگلیسی رسیده باشید و سپس برای اماده شدن برای آزمون TOEFL آماده شوید .

تحصیل برای TOEFL می تواند خیلی گران باشد، به ویژه هنگامی که شما به طور همزمان برای سایر آزمون های استاندارد هم آماده میشوید . در این مقاله بهترین منابع آمادگی آزمون را باهم بررسی خواهیم کرد.

منابع برای آمادگی آزمون تافل

نمونه سوال آزمون

یکی از بهترین منابع برای آمادگی هر نوع آزمونی اعم از آزمون زبان ، بررسی نمونه سوالات سالهای پیشین آن آزمون است. آزمون تافل نیز از این قائده مستثنی نیست. در ذیل چند نمونه نمونه سوال که در سایت اصلی ets.com نیز در دسترس است قرار داده شده است.

معلم راهنمای تافل(معرفی شده سایت تافل)

ممکن است در نظر داشته باشید که در مدت زمان آمادگی برای آزمون تافل یک معلم همراه با خود داشته باشید. معلم کارآزموده و با تجربه هم میتواند منبع مناسبی برای شما باشد!

 تیم تافل موسسه ets  با همکاری سایت preply (سایت پیشرو در ارائه دوره های معلمان زبان مستقل) دوره هایی را برای شما آماده کرده اند تا نوع زبان انگلیسی استاندارد و آکادمیکی که در آزمون با آن روبرو خواهید شد را آموزش دهند. با کلیک بر روی لینک پایین و ورود به سایت preply با لیستی از معلمان روبرو خواهید شد که همگی گواهینامه ی رسمی تدریس مهارت های زبان انگلیسی را از موسسه ets دریافت کرده اند. با انتخاب یکی از این دبیران شما واجد شرایط دریافت تخفیف جهت ثبت نام خواهید بود. (ثبت نام در این سایت رایگان نیست اما توسط موسسه ets تایید شده است)

اپلیکیشن TOEFL GO! GLOBAL

با برنامه TOEFL Go!® در هر زمان و هر مکان و به صورت رایگان برای آزمون تافل iBT خود تمرین کنید. این اپلیکیشن هم میتواند بصورت سایت از طریق مرورگر اینترنت دسکتاپ شما و هم از طریق موبایل در دسترس باشد. کمک هایی که شما از این اپلیکیشن دریافت میکنید شامل:

  • یک آزمون آزمایشی کامل تافل iBT
  • تمرین اضافی برای هر 4 بخش
  • امتیاز دهی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی
  • بازخورد عملکرد برای هر 4 بخش
  • بازخورد شخصی و نکاتی برای پاسخ‌های گفتاری و نوشتاری
  • نمونه پاسخ‌های سطح بالا برای Speaking و Writing، با فرصت‌هایی برای مقایسه و تأمل

بهترین کانال های یوتیوب برای آمادگی تافل

اپلیکیشن و سایت یوتیوب از ابتدای فعالیت جزو بهترین منبع برای ویدیو های آموزشی در هر حیطه ای بوده است. از طرف دیگر رایگان بودن ویدیو های یوتیوب باعث محبوبیت بیشتری نیز شده است. در ذیل لینک بهترین کانال ها برای آمادگی آزمون تافل را قرار میدهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *