دانشگاه پادوا


دانشگاه پادوا امروزه یک موسسه چند رشته ای با 8 مدرسه و 32 دپارتمان است که مجموعه وسیع و جامعی از برنامه ها را ارائه می دهد، از مهندسی تا علوم سیاسی و بازرگانی، از پزشکی تا علوم انسانی، از روانشناسی تا کشاورزی، از حقوق تا علوم.

4 گروه دانشکده علوم کشاورزی و دامپزشکی در پردیس آگریپولیس، در کمتر از 10 کیلومتری مرکز شهر پادوآ واقع شده اند. سایر امکانات تحقیقاتی و آموزشی در شهرهای مختلف منطقه ونتو، مانند ویچنزا، ترویزو، روویگو و چیوگیا-ونیز واقع شده‌اند.

دانشجویان از یک موسسه آموزشی در سطح جهانی بهره می‌برند و از یک زندگی دانشجویی هیجان‌انگیز در پادوآ لذت می‌برند، جایی که روابط طولانی‌مدت ایجاد می‌کنند و از نظر شخصی، تحصیلی و حرفه‌ای رشد می‌کنند. فارغ التحصیلان شهروندانی جهانی هستند که در تمام زمینه های حرفه ای موفق می شوند و تخصص و تعهد خود را برای تعالی به جهان می آورند.

دانشگاه پادوا ایتالیا

ثبت نام در دانشگاه پادوا

دانشجویان بین المللی که مایل به ادامه تحصیل در ایتالیا هستند همیشه در دانشگاه پادوآ مورد استقبال قرار می گیرند. سال تحصیلی از اول اکتبر شروع و در 30 سپتامبر سال بعد به پایان می رسد.


ثبت نام در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دوره های تک سیکلی

دانشجویان بین المللی می توانند درخواست خود را در application.unipd.it ارسال کنند، یک پلت فرم کاربر پسند که در آن باید تمام مدارک لازم را بارگذاری کنند و سوابق تحصیلی خود را توسط کمیته علمی بررسی کنند. مراحل پذیرش ممکن است شامل یک آزمون اجباری (به عنوان مثال: TOLC) باشد که باید بصورت آنلاین یا بصورت حضوری در پادوآ برگزار شود.

بورسیه ها و هزینه ها


دانشگاه پادوا چند نوع بورسیه دارد که در ذیل توضیح میدهیم:

1

*شهریه برنامه های تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، مدارک تک سیکلی)

پرداخت هزینه های دانشگاه به دانشجویان امکان دسترسی به کلیه خدمات ارائه شده توسط دانشگاه پادوآ را می دهد. حداکثر هزینه بستگی به برنامه دارد، اما از 3000 یورو در سال تجاوز نمی کند و به 3 قسط تقسیم می شود.

2

دانشجویان اتحادیه اروپا / EEA

دانشجویان اتحادیه اروپا و دانشجویانی که از منطقه اقتصادی اروپا می‌آیند، می‌توانند بر اساس وضعیت مالی دانشجو، که توسط مرکز کمک مالی شریک دانشگاه پادوآ ارزیابی می‌شود، به میزان قابل توجهی هزینه تحصیلشان کاهش یابد. این سرویس به صورت رایگان ارائه می شود و همچنین برای دسترسی به سایر مزایا و فرصت های مالی مفید است.

3

بورسیه جایزه پادوا

بورسیه تعالی بین‌المللی پادوآ فرصتی عالی برای دانشجویان با استعداد بین‌المللی است که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستند و به طور کامل به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. جوایز برای دسته‌های خاص (مانند دانشجویان با دستاوردهای ورزشی یا تحصیلی خاص) نیز در دسترس است.

4

هزینه دوره های تخصصی کوتاه مدت

فراخوان پذیرش دانشجوی این دانشگاه هرساله، هزینه و تعداد بورسیه ها و جوایز هر دوره را مشخص می کند. برای دانش آموزان دارای معلولیت و دانش آموزان کشورهای در حال توسعه کاهش در نظر گرفته شده است.

5

بورسیه دکتری

برای شرکت در یک برنامه دکترا، دانشجویان باید هزینه استانداردی را بپردازند که به طور خودکار از بورس تحصیلی آنها کسر می شود (اگر به نامزد اعطا شود).                                                                                                                            

چرا دانشگاه پادوا را انتخاب کنیم؟!

  • طیف گسترده ای از دوره های بین رشته ایپادوآ مجموعه گسترده و جامعی از رشته ها را ارائه می دهد. دوره هایی که از ترکیب دو یا چند رشته که با وجود ارتباط متقابل بسیار هم میتوانند از هم متفاوت باشند؛ که باعث ایجاد تحرک و شور و شوق در محیط درسی میشود.
  • آموزش عالیدانشگاه پادوآ یکی از 250 دانشگاه برتر جهان است. همچنین به عنوان بهترین دانشگاه ایتالیا برای کیفیت تدریس شناخته شده است (بر اساس ارزیابی سال 2018 ANVUR، آژانس وزارت دانشگاه و تحقیقات ایتالیا که مسئول ارزیابی عملکرد دانشگاه است). این یک پس‌زمینه آکادمیک قوی برای این دانشگاه فراهم می‌کند و تضمین می‌کند که فارغ‌التحصیلان می‌توانند در حرفه‌های خود موفق شوند.
  • یک دانشگاه بین المللی پیشرو تحقیقاتتحقیقات انجام شده در دانشگاه پادوآ یکی از دانشگاه های پر ارجاع در جهان است. کارکنان دانشگاهی برای مقابله با چالش‌های جهانی و حمایت از پیشرفت دانش، علم و جامعه، تحقیقاتی نوآورانه را توسعه می‌دهند. این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه ایتالیا برای کیفیت تحقیقات شناخته شده است (ANVUR 2018).
  • کیفیت خدمات 90٪ از دانشجویان از تجربه دانشجویی خود در دانشگاه پادوآ بسیار راضی هستند (نظرسنجی ملی فارغ التحصیلان، Almalaurea 2019).
  • یکی از قدیمی ترین و مشهورترین دانشگاه های اروپااین دانشگاه در سال 1222 توسط دانشجویان و اساتید به منظور گسترش آزادی اندیشه در مطالعه و تدریس تأسیس شد. از آن زمان، دانشجویان، محققان و فارغ التحصیلان عمیقاً به بهبود دانش، علم و جامعه کمک کردند.
  • یک جامعه بین المللییک جامعه بزرگ و پر جنب و جوش با ملیت های مختلف کارکنان، دانشجویان و فارغ التحصیلان که از توسعه ماموریت های دانشگاه در سطح جهانی حمایت می کنند. این دانشگاه در شبکه های بین المللی پیشرو شرکت می کند و پروژه های تحقیقاتی و آموزشی آن همچنین اساتید از همه جای دنیا می باشد. دانش آموزان می توانند از برنامه های درسی بین المللی و فرصت های تحصیلی متعدد در خارج از کشور بهره مند شوند.
  • مشوق های مالیشهریه های پادوآ در مقایسه با سایر دانشگاه های برتر بسیار رقابتی است. دانشگاه پادوآ تعداد زیادی بورسیه تحصیلی مبتنی بر شایستگی و درآمد اعطا می کند که از شهریه و/یا هزینه های زندگی دانشجویان بین المللی حمایت می کند.
  • یک شهر دانشجو محور دانشگاه دارای یک محیط آموزشی منحصر به فرد است و با شهر و طرح آن در هم تنیده است. مراکز تحقیقاتی، دپارتمان ها و مدارس آن در سراسر شهر واقع شده اند و دانشجویان دانشگاه پادوا بیش از 30 درصد از جمعیت شهر را تشکیل می دهند.
  • یک محیط منحصر به فرد پادوآ شهری دلپذیر و جذاب است که یکی از بهترین تجارب هنر، فرهنگ و سبک زندگی ایتالیایی را تضمین می کند. تاریخ، فرهنگ و هنر را با مشاغل پر رونق در هر بخش ترکیب می کند.
  • موقعیت استراتژیک حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای کارآمد با شهرهای اصلی ایتالیا و شهرهای بین المللی خارج از کشور.

آخرین مهلت ثبت نام

دانشگاه پادوا

  • 00

    روز

  • 00

    ساعت

  • 00

    دقیقه

  • 00

    ثانیه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *