موسسه ی گوته آلمان در گرجستان

موسسه گوته گرجستان

موسسه ی گوته به عنوان مؤسسه فرهنگی فعال در سطح جهانی متعلق به جمهوری فدرال آلمان، متعهد به ارتقای تفاهم بین آلمان، اروپا و جهان شده است. این موسسه اطلاعاتی در مورد تنوع فرهنگی و اجتماعی آلمان و اروپا در سراسر جهان ارائه می دهد. 158 موسسه گوته در 98 کشور، همراه با موسسات مرتبط، شبکه جهانی گوته را تشکیل میدهند. شرکت تبریز ویزا میتواند به شما در مورد ثبت نام در گوته گرجستان یاری رساند.
آنها به تثبیت زبان آلمانی در سیستم های آموزشی کشورهای میزبان کمک می کنند، و از بیش از 100000 مدرسه زبان گوته در سراسر جهان در ارائه کلاس های آلمانی با کیفیت بالا حمایت می کنند و آموزش بیشتر و صلاحیت معلمان آلمانی را ارتقا می دهند. ایشان همچنین دوره های زبان از دوره های عمومی آلمانی تا دوره های مقدماتی زبان و سمینارهای آگاهی اجتماعی و فرهنگی را ارائه می دهند. هر ساله بیش از نیم میلیون نفر در سراسر جهان در یک آزمون آلمانی در موسسه گوته یا در یک موسسه ی شریک گوته شرکت می کنند.
تقریباً 20000 رویداد فرهنگی گوته در سال با مشارکت نهادهای دولتی و غیردولتی و ابتکارات جامعه مدنی در کشورهای میزبان ایجاد می شود.

آزمون گوته گرجستان
  • به عنوان میانجی و همکار گفتگوی فرهنگی و آموزشی بین آلمان و ارمنستان، آذربایجان و گرجستان عمل کند
  • همراهی و علاقه به آلمان را در بین جوامع بیدار کند و حفظ کند
  • برای ارائه اطلاعات در مورد آلمان
  • برای ترویج یادگیری زبان آلمانی در قفقاز جنوبی
  • ترویج گفتگو بین اروپا و فرهنگ های قفقاز جنوبی
  • بعنوان یک محور فرهنگی برای گفتگوی هنرمندان و روشنفکران مابین قفقاز جنوبی و آلمان و ارائه فرهنگ معاصر آلمان و ارتقای همکاری در زمینه های فرهنگی و هنری

ثبت نام در گوته گرجستان با تبریز ویزا

مفتخریم تا اعلام کنیم زین پس ثبت نام در گوته گرجستان به لیست سنتر های گوته قابل ثبت نام توسط تبریز ویزا اضافه گشته است.
اما متاسفانه قابل ذکر است که در واقع این سنتر جایگزین سنتر های ارمنستان و آذربایجان گشته است، چرا که فعالیت این دو مرکز توسط گوته ی مرکزی به حالت تعلیق درآمده است.

پس از این پس به شما همراهان گرامی و همیشگی اعلام میکنیم که میتوانید برای ثبت نام در این مرکز روی ما حساب باز کنید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *